Toimitusehdot

Voimassa 25.5.2019 alkaen


Yleistä

Tilatessasi verkkokaupasta Sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaamalla tuotteita hyväksyt toimitusehdot.

Tallandgorgeous.fi verkkokaupan tuotteita myy Viena Design Finland (y-tunnus 2896864-6, Jänisjahdintie 6 B 7, 90540 OULU, 040 5772255). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.


Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupasta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla tilauksesi Mash -laskulla, jolla saat 14 päivää maksuaikaa.

Tarkista kokosi Tall & Gorgeousin kokotaulukosta ennen tilausta, jotta saat varmasti sinulle sopivan kokoisen vaatteen. Jos olet edelleen epävarma koostasi, tuotteesta tai sen väristä tms. pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme ja tarkastamaan asian. Vastaamme mielellämme kaikkiin tuotteita koskeviin kysymyksiin.

Kaikki asiakastunnuksillasi tehdyt ostokset katsotaan sinun ostoksiksi. Tämän vuoksi on tärkeää, että säilytät asiakastunnuksia huolellisesti siten, etteivät ne joudu ulkopuolisten tietoon.


Hinnat

Tuotteiden hinnat ovat euromääräisiä (EUR) ja sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Tuotteiden hinnat eivät sisällä käsittely- eivätkä lähetyskuluja.

Tallandgorgeous.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen ollessa kyseessä. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan verkkokaupassa sitä, että tuotteen hinta poikkeaa selvästi ja merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta. Esimerkiksi jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai tuotteella ei ole hintaa ollenkaan. Tällaisessa tapauksessa virheellinen hinta poikkeaa niin selvästi oikeasta hinnasta, että sinun katsotaan ymmärtävän hintatiedon olevan virheellinen.


Maksaminen


Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan Mash-palveluntarjoajan kautta laskulla, jolla on 14 päivää maksuaikaa. Huomioithan, että mikäli palautat tuotteet on postimaksut siitä huolimatta maksettava lähetyksestä.


Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Mash group Oy (2237990-4). Mash Group Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.



Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.


Toimitus ja toimituskulut


Toimituskulut ovat kiinteät 5,90e/lähetys. Lähetystapa on postipaketti. Asiakas voi valita postinumeron perusteella kassalla listasta noutopisteeksi joko postin pakettiautomaatin tai lähimmän postin nuotopisteen. Asiakas voi myös noutaa ostoksensa ilmaiseksi Oulun varastolta (Jänisjahdintie 6 B 7, 90540 OULU), mutta noutoajankohta on aina sovittava erikseen ottamalla yhteyttä joko sähköpostitse jenna@tallandgorgeous.fi tai puhelimitse 0405772255 (arkisin 10-14).


Toimitusaika

Postitamme varastotuotteet 2-5 arkipäivässä. Tilausmyyntituotteilla toimitusajat ovat pidemmät, jopa 14 vuorokautta, sillä vaate valmistetaan tilauksesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tallandgorgeous.fi:llä on oikeus yksittäisissä tapauksissa hylätä tilauksesi. Tallandgorgeous.fi ei takaa verkkokaupan tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa.


Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.

  • Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, jälleenmyyntikuntoinen ja kauttaaltaan puhdas. Palautettavaa tuote ei saa olla pesty. Asiakkaan vastuulla on sovittaa tuotetta niin, että siihen ei jää lainkaan käytön jälkiä kuten sovituksesta aiheutunutta likaa (esimerkiksi meikkitahrat ja ihon tali/hiki) tai lemmikkien karvoja. Älä myöskään irrota tuote-etikettejä tai -lappuja, jotta palautus voidaan hyväksyä. Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa. Palautuneiden tuotteiden kunto tarkastetaan aina ennen rahapalautusta.
  • Palautus on ilmainen.
  • Tee palautuksesta ilmoitus sähköpostilla Tall & Gorgeousille osoitteeseen jenna@tallandgorgeous.fi niin toimitamme sinulle palautuskoodin sekä ohjeet palautusta varten.
  • Liitä palautettavaan toimitukseen mukaan lähetyksessä mukana tullut palautuslomake ja merkitse siihen mitkä tuotteet palautat ja miksi. Liitä palautukseen myös asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi IBAN-muodossa rahojen palautusta varten. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti liitteineen ja postita palautus osoitteeseen:

Viena Design Finland

Jänisjahdintie 6 B 7

90540 OULU

p. 040 5772255


Muistathan kirjoittaa osoitteen ja lähettäjätiedot huolellisesti ja helposti luettavalla käsialalla.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, palautetun tuotteen/tuotteiden hinta palautetaan suoraan tilillesi. Mikäli et ole vielä ehtinyt maksaa tuotetta voit vähentää palautettavien tuotteiden hinnan laskulta. Huomioithan, että toimituskuluja emme hyvitä palautuksessa ja toimituskulut on maksettava vaikka kaikki tuotteet palautettasiiin.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin asiakaspalautus. Mikäli asiakas haluaa peruuttaa tilauksen sen jälkeen kun se on lähetetty, tulee lähetys noutaa postista ja palauttaa se takaisin Postin asiakaspalautuksena. Veloitamme noutamatta jätetyistä ja verkkokaupalle takaisin palautuvista lähetyksistä jälkikäteen asiakkaalta palautuksesta aiheutuneet postikulut. Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleen toimituksesta veloitetaan erikseen uusi postimaksu.


Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluun. Saat yhteydenottosi jälkeen lisäohjeet asian hoitamiseen. Jos otat yhteyttä sähköpostilla, pyydän ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Ilmoitathan myös nimesi ja yhteystietosi. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumerosi IBAN-muodossa. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio paketin noutopaikkaan/rahtiyhtiöön.

Mikäli reklamaatio osoittautuu aiheettomaksi veloitetaan asiakkaalta palautuksesta aiheutuneet toimituskulut.


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

jenna(at)tallandgorgeous.fi

p. 045 153 9664 (arkisin 16-20)


Vastuunrajoitus

Viena Design Finland ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.